Saturday, January 23, 2010

oFfIcE sHouToUt – RaJa LaWak AstRo. J.d TeRsInGkIr?


So, macam yang kita suma tau, peserta J.D telahpun tersingkir dari persaingan Raja Lawak Astro musim ke – 4. Pada aku, ini sesuatu yang telah dijangka akibat persembahan J.D yang tak bape nak klakar pada minggu – minggu sebelum ni. Namun aku rasa, beliau dah buat persembahan yang terbaik sebelum beliau diumumkan tersingkir pada minggu ke – 3.

Sebagai peserta yang fasih berbahasa Jepun, J.D dianggap peserta yang ‘mungkin’ memiliki kelebihan dari peserta lain. Aku rasa kalau aku member dengan J.D pun best. Leh dia tolong aku translatekan raw manga atau anime Naruto dengan One Piece yang aku download. Ahaha…

Idlan a.k.a Abang Kassim ‘Pon Pon’ pula berjaya menempatkan diri sebagai peserta feberet. Kelakar ke dia ni? Ahaha! Aku pun taktau camne nak cakap. Kalau korang rasa dia kelakar, ikut suka korang la kan. Hak masing – masing…

Aku still takde peserta feberet. Tapi sekarang ni aku lebih terarah untuk vote Mamu dengan Alex. Dengan lawak yang lebih upgrade a.k.a lawak pandai, aku rasa diorang mampu create lawak yang berbeza dengan Nabil dan Sepah. Wait and See…

So, minggu ni sapa plak yang bley buat lawak pecah perut? Sama – sama kita tengok minggu… Hoho!

p/s: Zizan gak yang best… Ahahaha!

No comments:

bloG BudDieS