Wednesday, September 15, 2010

Life Shout Out - There is no second chances...

                                                                       If only...

Seronok ke raya korang? Dah makan puas - puas? Mungkin ada pun yang dah start puasa 6 kan? Apa - apa hal pun aku slalu doakan yang hari raya korang cool dan bermakna. Maybe ianya cool sebab ada yang ada boifren atau girlfren baru. Ataupun ada kereta baru yang diniatkan untuk dibuat pameran kat member - member sekampung. Maybe jugak korang ada henfon Samsung Galaxy S untuk menjadi tontonan percuma sedara mara. Kalau itu yang korang nak buat, buatlah. Kita tak pernah tau kan apa jadi esok? Maybe ini raya terakhir kita...

Kalau la korang tau ini hari raya terakhir korang, apa yang korang nak buat?

Mungkin korang patut buat list apa yang korang nak sangat buat, Maybe pegi melancong. Maybe pegi skydiving. Maybe pegi panjat gunung. Maybe pegi pukul polis bantuan kat Sabah. Ataupun jumpa bekas bakal mak mentua dan explain yang dia dah kena tipu dengan anak dia sendiri. Mana - mana la yang patut. Asalkan korang puas... Kan?

Aku?

Maybe pegi skatepark Kuantan. Sarung balik Rollerblade a . k . a Aggressive inline dan sekali lagi mencabar graviti. Takpun join segala tournament silat yang ada dan beraksi pada kemampuan tertinggi. Takpun pegi jumpa insan tersayang dan cakap kita sayang kat dia.... Maybe.

But in the end, kita memang tak pernah tau bila hari raya terakhir kita kan?

Cherish life guys...

 - e . I . j . I -

Being me is not an option

No comments:

bloG BudDieS