Monday, January 17, 2011

Tahun 2010 meninggalkan kita dengan pelbagai kejadian dan kenangan pahit manis. Semestinya pada aku secara personal dan sahabat – sahabat ULTRAS MALAYA, kejayaan Harimau Malaya menjulang Piala Suzuki adalah yang terbaik untuk dikenang. Sungguhpun ada yang agak touching sampai meleleh air mata, kejayaan ini sangat – sangat bermakna kerana segala pengorbanan yang kalian lakukan dari tahun 2007 hingga sekarang amat – amat berbaloi. Tahniah untuk kalian dan kredit terus – menerus aku beri kepada tunjang – tunjang ULTRAS seperti Apit Freddie, Lekir, Gozal, Azrul dan lain – lain. Salutz!

Wanbai, Aku, Wan dan Adel. Maafkan insan yang tidak menutup aurat di belakang. Beliau terlalu gembira. Ada sapa - sapa nak berkenalan? 

Bersama Orang kuat ULTRAS. Aku rasa kalau ada ULTRAMAN kat Malaysia ni, beliaulah orangnya. Haha! respect your guts bro!

Aku dan Bob Azim semasa menjadi part time Bodyguard Safiq Rahim @ NIKE Event One Utama. Kalau korang bukak spek hitam dia, memang nampak dia nangis terharu weh.

Tahun 2011 sudah 17 hari bermula. So macam biasa la, berlumba – lumba semua orang nak buat azam baru padahal azam tahun – tahun lepas ada yang tak buat lagi. Kadang – kadang aku rasa kalau korang ada azam baru, better simpan dalam hati jelah. Takyah la pungpang cerita sana sini. Kalau tak terlaksana azam tu jadi borak la plak. Kalau takut sangat terlupa, buat reminder kat phone atau sticky note kat display Windows 7 korang. Pada yang still setia kat Window XP sebab korang taknak lagging sewaktu bermain game, korang boleh gunakan cara konvensional tulis reminder dalam kertas kosong pastu letak dalam wallet. Apa – apa saja pun boleh asalkan korang boleh terus fokus untuk melaksanakan azam korang tu.

Me and my evil twinsister.


Kembar perempuan aku yang pakai baju merah kanan sekali tu berjaya melaksanakan azam untuk kahwin tahun ni. Aku? Erkkk. Congratz to u sis.

It's been a while aku tak panjat gunung. Moga tahun ni boleh panjat gunung balik. Layan sisha kat puncak macam dulu - dulu.

So? Aku doakan kalian berusaha keras untuk menunaikan azam kalian. Tak kira sesusah mana, pastikan ada sesuatu yang mendorong kalian untuk bergerak. Yang baik tu sentiasa datang dari Allah jua.

How much blood will u spill to stay alive?

-          E . i . J . i –

Sembunyi di dalam cahaya, serang di dalam gelita.

No comments:

bloG BudDieS