Tuesday, July 7, 2009

OfFiCe sHoUtOuT - ThE VeRy woRsT pArT oF YoU ItS Me..

Assalamualaikum

Hmm... Petang Selasa yang agak panas dan kering. Aku yang dok dalam bilik ber'aircond' ni pun rasa bahang dia. Sian tengok di luar jendela pakcik Rahman cleaner terbongkok - bongkok bawah terik mentari sambil menyapu daun - daun kering yang tak benti gugur. Kuat lagi pinggang orang tua ni. Aku yang muda ni pun sakit pinggang... Pakcik ni minum Anlene agaknya... 2 kali sehari.

Zam member aku baru je lepas call ajak tengok Transformers : Revenge Of The Fallen. Laa.. ada jugak member aku yang tak tengok lagi cite ni. Sian... Tapi memang betul pun cite ni best. Tak rugi kalau tengok banyak kali. CIter ni jugak telah melahirkan ramai poser - poser Transformers yang tak sepatutnya ada. Sampai naik rimas aku tengok! Ada insan yang berlagak dengan memakai t - shirt Transformers yang terhasil dari isi minyak rm30 kat Petronas! Pki tiap - hari lak tu! Bila aku tanya info pasal Transformers tu haram langsung dia taktau... Adoiii...

Bukan nak dengki ke apa... Sukati die la nak pakai apa tapi jangan la poser sgt. Buat malu je. Abg aku pun die hard fan Transformers gak tapi takdelah smp menunjuk sangat. Die kumpul Transformers punya action figure lengkap weh! Tapi die berlagak cool je... Buat apa nak kecoh2 kan?

Aku still down pasal Cristiano Ronaldo masuk Real Madrid. Sampai naik benak kadang - kadang. Nak update blog pun ilang mood. Sampai sini dulu kengkawan...

2 comments:

Anonymous said...

kahkahahhhaa....ac milan ko 2 pon kaka dah pergi ke real madrid. hahahhaa.. nmpakanyer pes 2010 nnti konfirm ko x pakai ac milan ataupon man U. Sure ko pakai Real madrid. Talam 30 muka la ko pastu. muahhahah.

3viL X eIjI said...

aku tetap pki ac milan.bukan sbb kaka..tapi sbb cara permainan.aku pki apa pun sama jek..

bloG BudDieS