Thursday, June 25, 2009

OfFiCe sHoUtOuT - MerEnTaS sIlAm YaNg keLAm



Hari Khamis yang standard dan biasa. Tak ada apa - apa yang berubah dalam ofis ni. Segalanya sama dan serupa. Semua orang sibuk bekerja membanting tulang sambil menunggu duit gaji yang dijanjikan masuk hari ni. Dan aku pun tak terkecuali...

Aku still lagi merenung laptop yang memaparkan kekalahan Sepanyol kepada Amerika Syarikat (US) dalam saingan Piala Konfederasi. Memang tak disangka - sangka US selaku underdog mampu menyerap tekanan dan menang 2 - 0 berhadapan Sepanyol selaku pasukan terhebat dan unggul sewaktu saingan EURO. Tapi berdasarkan prestasi malam tadi, aku rasa US memang layak menang. Tapi agak tensen jugaklah... Kawan aku Jefri pulak tensen sampai takleh sambung tido lepas Subuh. Kritikal jugak tu.

Transformers dah mula ditayangkan dan aku mendapat perkhabaran buruk dari kengkawan aku bahawa tiket dah habis dijual dan ditempah untuk minggu ni. Kalau btul la tiket dah abes, memang kecewa la.

Untuk kengkawan MMU, aku still tengah diet. Tapi aku tengah cedera kat pinggang ni weh. Nak tido pun takleh. Sampai menonggeng - nonggeng tahan sakit pinggang. Mungkin ini la harganya untuk kurus seperti sediakala. Atas apa alasan pun, aku kena kurus jugak untuk mengelakkan diri dari terus dikutuk... Hoho.

Sampai sini dulu... Nanti update lagi. Mood tengah down ni. Adoiii... Sakitnya pinggang aku.

YaNg SaKiT PiNgGaNg..

- e . I . j. I -

3 comments:

Anonymous said...

gila jambu muka ko arep. muhahahahahahahah. Padanla bnyk awek suka kat ko

Naliq said...

yerker masih diet? hari 2 bantai nasi lemak 2 scoop+telur+ayam+air limau ais kat mali. Diet apa kejadahnye mcm 2. Itu melantak namanyer. Hahhahahaahahhaha.

3viL X eIjI said...

hampehh..nasik lemak mali tu mmg takleh tahan wo..lazat tak terkata.

bloG BudDieS