Monday, October 5, 2009

ShOuToUtS - AkU BuKaN MalaIkAt...




Sedar tak sedar, dah nak masuk 100 post dalam blog aku. Alhamdulillah... Thanx banyak - banyak kat kengkawan ofis, rakan taulan ataupun sahabat dan musuh dari UIA, MMU, MSU, KLMU dan sapa - sapa yang selalu membazir masa sampai tak siap buat quatation untuk pejabat ataupun markah assignment final year project kena potong disebabkan baca blog aku. Tulus ikhlas dari hati aku, terima kasih banyak - banyak.

Tak banyak yang aku harapkan dari blog aku selain berkongsi keseronokan dan mencari tinta positif dalam setiap tragedi yang berlaku. Setiap benda yang korang buat atau yang berlaku for sure ada hikmah ataupun mesej yang tersirat. Terpulang pada korang bagaimana korang nak menilai situasi...

Banyak komen ataupun email yang aku dapat. Thanx banyak - banyak... Tak kiralah yang mengutuk ke puji ke sebab yang paling penting kita sebagai manusia memang kena sedar yang kita tak mampu nak puaskan hati semua orang. Kudrat kita sebagai hamba cukup terbatas... Kita hanya mampu usaha. Kan?

Ramai gak yang sound aku macam dah takde idea nak tulis apa. Yeke? Takdelah... Kadang - kadang penulisan kreatif datang dari emosi. Besa la tu... Nak baca blog aku, bacalah. Tak baca takpe...

So, hope blog aku akan lebih bermanfaat kat korang pasni. Maafkan jika ada apa - apa kekurangan. Insyallah... Yang baik datang dari Allah yang Esa jua.

Kita Tidak Sendiri, Ada Bayang Yang Ikut Berlari.

- e . I . j . I -

No comments:

bloG BudDieS