Saturday, October 3, 2009

ShOuToUtS - AmPunKaN DoSa DiIrIng MaSa






Assalamualaikum

Tidak ada kata - kata yang indah untuk memulakan bicara selain dari mengucapkan salam dan sapa. Doa sejahtera untuk sekalian insan agar mulia. Agar diri terhindar noda. Semoga terus dilimpahi kurnia. Berterusan di dalam peliharaan - Nya...

Camne dengan hari raya korang? Best? Fun? Cool?

Aku harap matlamat korang dah tercapai di hari raya ni. Mintak ampun pada ayah dan bonda, abiskan masa dengan sanak saudara dan menginsafi setiap kejadian dari - Nya.

Aku?

Aku ambik kesempatan ni untuk meminta ampun zahir dan batin jikalau aku ada melakukan kesilapan samada sengaja ataupun tidak sengaja. Almaklumlah manusia tidak pernah sempurna...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

p/s: Jika kau baik, 1000x aku akan baik. Jika kau jahat, 1000x aku lebih jahat.

Eiji

I StilL HaVe sOme SpaCe FoR Hate

No comments:

bloG BudDieS