Wednesday, July 21, 2010

Life Shout Out - Kuantan? Sabah? I prefer Kuantan... The coolest..

                                        Azmi, Musadiq dan Amir, Pantai Teluk Cempedak

                                            Upacara Membuka Gelanggang... Bismillah

                                                                Aku dan Ash, Pantai Balok

                                                              Aku dan Yanz, Cyberjaya

Aku rasa ramai tau kut aku tengah tensen. Thanx untuk sahabat - sahabat yang selalu ada. Selalunya kalau aku tensen aku pegi tengok bola dah ok tapi memandangkan World Cup dah abis, tanpa berfikir panjang aku terus menuju ke Kuantan...

Sampai - sampai je Kuantan, tiba - tiba Cikgu Ariffin bagitau yang beliau kena attend dinner kat Balok. So Aku, Amir, Azmi dengan Musaddiq amik keputusan bijak untuk pegi melepak kat Teluk Cempedak. Cuci - cuci mata jap tengok orang dating. At least terubat la gak rindu nak dating... Walaupun tak dating.. Ataupun takde awek nak dibuat dating. Aku pun tak ingat aku pernah dating kat sini ke tak...

Jam dah menunjukkan pukul 5 pagi. Kitorang pun balik rumah Cikgu Ariffin. Sampai - sampai je kat rumah beliau, dah ada pondok dah. ( Mak aii... Hebat cikgu aku ni. Bz - bz pun boleh sempat buat pondok.. Kagum betul.. ) Rehat dulu la... Esok hari nak kena training.

e . I . j . I

Kill me with your words...

No comments:

bloG BudDieS