Tuesday, August 18, 2009

oFfIcE sHOuToUT - NoW iTs My tWiN sIs tuRn... H1N1.

Aku tak pernah mention pasal benda ni sebab dah ramai sangat orang mention. Tapi yang pelik even dah terlalu ramai orang mention pun Kementerian Kesihatan still buat bodo je! Skang ni mangsa terbaru H1N1 adalah adik kembar aku sendiri, Siti Arifah.

Adik kembar aku ni pun jenis kuat berjalan. Minggu ni pegi panjat gunung dengan bebudak Unitar. Next week pegi masuk hutan dengan bebudak ofis. 2 minggu sebelum tu pegi mane ntah...

Untuk kawan - kawan, doakan la yang terbaik untuk adik kembar aku tu. Even aku tak suka sangat dengan perangai kuat mengadu die tu, die adik aku gak kan?

Jadikan apa yang berlaku pada hari ni iktibar untuk korang. H1N1 ni leh kena kat sesapa je. Mungkin esok kena kat jiran korang yang selalu curik - curik baca surat korang kan? Manalah tau..

- e . I . j . I -

Tak Perlu Terbang Untuk Sampai Ke Langit

No comments:

bloG BudDieS