Monday, September 6, 2010

Ramadhan Shout Out - Selamat Tinggal Ramadhan...

                                              Sepupuku, adik kembarku dan anak saudaraku

                                        Ketupat yang lazat, tapi tengok jugak la sape yang buat

                                                   Hadiah hari lahir yang sangat sweet.. :-)

                                               Raya tu raya jugak, bayar zakat jangan lupa...

Tinggal beberapa hari lagi je nak raya. Masing - masing dah start sebok membuat persiapan untuk menyambut hari lebaran. Hami dengan Zarul tak benti borong baju raya dengan songkok dekat Jalan TAR. Bebudak student universiti pun ramai yang dah balik kampung. Yang kerja pulak masih berhempas - pulas bekerja dengan tekun dengan harapan boleh  dapat cuti sehari sebelum raya... Tapi cukup ke beraya 3 hari?

So guys, yang mana memandu dan merempit untuk pulang ke kampung halaman, bawak la leklok sket. Takyah la nak kerek bawak laju - laju even korang pakai enjin half cut RB20 ke apa. Aku just taknak la bila aku on TV ke, baca paper ke tetiba satgi ada nama korang join skali. Hari raya bukan hari berduka weh. Ingat - ingat la orang yang korang sayang. Takpun orang yang korang bakal sayang...:-p.

Apa harapan korang di hari raya? Nak mintak maaf dengan ayah bonda? Jumpa member - member lama dan bertukar - tukar cerita? Atau menyantak juadah raya tanpa mengira masa? Tengok TV riang gembira?

Have a blessing hari raya guys. Sapa - sapa nak datang rumah aku dan makan ketupat palas yang aku buat sendiri inform la dulu eh. Rumahku sentiasa terbuka...

- e . I . j . I -

Raya's not for everyone

p/s : Jangan datang rumah aku kalau ada niat nak sparring. Badan aku tak fit.

No comments:

bloG BudDieS