Monday, May 25, 2009

oFFiCe ShouTouT – KuAntAn YaNg hEaVeN






Alhamdulillah, pada hari Sabtu dan Ahad Lepas (23 hb), aku dan Epi a.k.a Abg Kuat Dating telah berjaya turun ke Kuantan, Pahang setelah sekian lama bergelumang dengan masalah – masalah seperti kekurangan bajet, kesibukan di pejabat dan rengekan Epi a.k.a Abg Kuat Dating yang tak mampu menahan rindu pada orang tersayang. Salah satu sebab aku wajib turun ke Kuantan adalah aku tak mampu menahan bingit perli dari Cikgu Arifin a.k.a Penumbuk Kiri Sakti akibat aku banyak kali cakap aku nak turun Kuantan… Hahaha!

Macam biasa la kalau datang Kuantan, kene sepak terajang training silat padang Kompleks Belia dan Sukan Kuantan dengan Cikgu Arifin dan kawan – kawan seGayong lain. Alhamdulillah, banyak benda baru aku belajar da kongsi.

Pagi – pagi Ahad plak, aku pegi jogging kat Taman Gelora yang penuh ceria dengan Amir, budak Gayong dari Matrik Gambang yang baru aku kenal. Pastu terus gerak pegi gelanggang silat kat Sekolah Agama Al Ihsan. Cukup bangga aku tengok budak – budak sekolah yang training silat kat sini dah maju dan ada yang dah menang tournament atas tunjuk ajar Cikgu Arifin dan Sharil dari Angkatan Tentera Darat… Alhamdulillah..

Tu jelah cebis – cebis cerita pengalaman silat aku kat Kuantan. Insyallah, aku akan post lagi apa – apa yang menarik.

Selalunya Jujur, Kengkadangnya Ikhlas, Jarang - jarangnya Tawaduk tapi Semestinya Benar…

- E . i . J . i -

4 comments:

Anonymous said...

zufri sparring dngn sapa 2?sape yg kne belasah?(asyraf)

3viL X eIjI said...

zufri sparring dgn hisyam..hahaha..fight gak wehh..

HISYAM said...

BOLE THAN LA JUGAK FIGHT NGAN ZUFRI

3viL X eIjI said...

Hehe...

teruskan training. Boleh sparring dengan aku plak.

bloG BudDieS