Thursday, April 22, 2010

oFfIcE sHoUtOuT – Feel Sorry For Being You…

                                                                   Top Of The World...

                                                                  Goin' Somewhere?

Kerja yang berlambak – lambak mungkin belum cukup untuk menghalang aku mengupdate blog. Timeout di Sabah beberapa hari yang lepas betul – betul mengajar aku apa yang boleh aku lakukan dan apa yang patut aku lakukan.

To be honest, aku betul – betul rasa macam nak lari pegi camping dalam hutan sebelah air terjun dan rendam badan dalam air sampai kecut. Mahsyuk ooo… Ada sapa – sapa nak follow?

Manusia ni ada level – level serap tekanan. Bila dah sampai tahap tak mampu serap, dia akan buat something di luar kebiasaan.

Level aku?

Sikit lagi nak gain new level… Ahaha!

P/S : Rindu nak tumbuk mesin penumbuk kat Kuantan Parade…

No comments:

bloG BudDieS