Sunday, April 11, 2010

WeEkEnD sHoUtOuT - My Getaway...

                                                                     Ianya bermula....                                                                

Sabah memberi 1001 kenangan bermakna. Hari pertama aku sampai ke sini aku terus mengambil keputusan untuk berjumpa dengan salah seorang sahabat Gayong dari UTP, Amir.

Walaupun masa begitu singkat, aku dan Amir masih boleh berkongsi banyak perkara seperti Ilmu Seni Gayong, Keris, perubatan dan sebagainya. Tapi memang betul cakap Amir. Kalau status diri masih bujang, menahan diri adalah perkara yang agak mustahil. Awek - awek Sabah memang cantik - cantik...:-)

Yang pasti aku akan kembali ke sini. Masih banyak benda yang perlu diterokai. Kerja di semenanjung masih banyak untuk diselesaikan. Suasana di sini dan semenanjung memang cukup berlainan. Tapi satu masih sama... Perasaan hasad dengki manusia... Wallahualam...

Aku akan pulang....

- E. i . J . I -

No comments:

bloG BudDieS