Wednesday, November 17, 2010

Football Shout Out – We fight, we shout and we proud. THE ULTRAS beraya @ KLIA



                                                               ULTRAS @ KLIA


                                                     Jangan touching - touching sign


                                                Time masuk TV. Senyum sikit kengkawan

Kegagalan skuad bolasepak negara meneruskan perjuangan murni memartabatkan maruah bola sepak Malaysia di Sukan Asia tidak mematahkan semangat jati Skuad Ultras Malaya untuk terus memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi. Kebangangan Ben William pengadil dari Australia yang mempunyai hobi pelik memberi kad pelbagai warna tanpa sebab ketika mengadili perlawanan Malaysia bertemu China amat – amat dikesali. Tidak kira atas sebab apa pun pujian harus diberikan kepada skuad negara yang bermain sepenuh hati. We are proud of you.

Di atas sebab kebanggaan kepada skuad negara, dengan tidak melayan hati yang hiba ketika takbir malam raya, dengan mengetepikan kesibukan bermanja dengan saudara mara comel yang datang berkunjung dari jauh di rumah, dengan tidak mengendahkan member – member yang mengajak layan sisha kat Restoran ABC Cheras sebab bosan kena bebel dengan mak yang strict mengalahkan pengetua MRSM, sekumpulan ULTRAS MALAYA telah pergi menyambut wira – wira negara di KLIA yang baru pulang dari Guang Zhou.

Dengan tema baju melayu a.k.a baju kebangsaan, Ultras terus menerus memberi sokongan kepada Skuad Kebangsaan. Malam raya tu beb! Apa barang lepak kat rumah tolong abah potong daging burung wak – wak buat rendang pagi raya! ( Err… Aku la tu. ) Rasa bangga hasil masuk slot sukan Buletin Utama malam Ahad tempoh hari menguatkan lagi semangat untuk terus menyokong bolasepak tempatan. Hidup matiku Malaysia

Keep on doin’ superb thing guys.

-          E . i . J . i –

No forgiveness for the mindfuck

No comments:

bloG BudDieS