Wednesday, December 23, 2009

OfFiCe ShoUtOuT - SlAmAt PaNjAng UmUr SahAbAt..





Sahabat...

Di manakah kau ketika aku kena terajang di dada 2 - 3 das dengan Cikgu Arifin di atas mozek garaj umah beliau?

Di manakah kau ketika aku layan sisha dengan Pali di pantai Taman Gelora?

Di manakah kau ketika aku lepak kat The Castle Ampang dengan Circle Of Trust?

Di manakah kau ketika Aku lepak NZ Wangsa Maju tengok Barcelona kalahkan MU time Champions League?

Di manakah kau ketika aku buat rekod game Guitar Hero?

Di manakah kau ketika aku pegi ofis Gayong?

Di manakah kau ketika aku lepak MMU?

Di manakah kau ketika aku lepak dengan Abg Syam Char Kuey Tiow kat Shah Alam?

Memang btul apa yang kau fikir sahabat...

Kau selalu ada...

Takde hadiah untuk kau...

Tapi aku menadah tangan menabur seribu doa agar kau selalu dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...

Agar kau akan selalu ada time MU kalahkan Liverpool.

Agar kau boleh leh slalu pecahkan rekod Guitar Hero yang aku buat.

Agar kau leh selalu buat Sisha time aku malas...

Yang paling penting... Kau ada..

Selamat Hari Lahir sahabat..

Mohd Nordin Bin Narawi a.k.a Eppy

p/s : Terima kasih sebab jadikan aku ketagih main Guitar Hero

No comments:

bloG BudDieS