Tuesday, September 8, 2009

RaMaDhAn ShOuToUt - ABaHkU DaH BaLiK


Alhamdulillah, setelah 2 minggu berada di tanah suci Mekah untuk menunaikan umrah, abahku selamat pulang ke tanah air. Biarpun kurang sihat tapi syukur kerana beliau masih mampu menunaikan ibadat.

So peluang ini diambil oleh aku, adik beradik aku dan sedara - mara lain untuk bersama - sama di kampung. Tak banyak yang aku mampu ceritakan sebab ini bukanlah pertama kali abah aku berangkat pulang dari tanah suci. Rumah pun jadi riuh rendah dengan pelbagai cerita. Bukan selalu camni kan so apa nak buat...

Semoga dengan kepulangan abah aku, hati beliau menjadi lebih lembut hendaknya. Umur pun dah 66 tahun. AKu juz doa abah aku terus sihat dan insyallah mampu terus berbakti. Insyallah.

Search the searcher...

- e . i . J . I -

Kejar Lailatul Qadar

2 comments:

Olive Tree said...

Hi,it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

3viL X eIjI said...

Thanx bro.

Its juz nothing... Its juz me playing wif words.

p/s:how come u could understand my malay language if ure from Taiwan?:-)

bloG BudDieS