Monday, September 14, 2009

RaMaDhAn ShOuToUt - sUpErIoR N thAt wOrDs iS noT 4 u


Fatin Umaimah...

Sihat ke awak kat sana? Mestilah sihat kan adanya? Ada BF yang sirna. Yang kononnya baik dan berwibawa. Yang boleh tunjuk jalan ke syurga. Yang terus - terusan membina pahala. Yang kononnya terhindar dosa. Yang katanya benar belaka...

Jap... Izzit BF yang saya nampak di KL Sentral? Yang baru bawak awak pegi jalan - jalan kat Plaza Imbi?

Jap.. Izzit the same BF yang pegang tangan awak masa jalan - jalan kat Kuantan Parade?

Opsss... Izzit the same man yang kata " Aku taktau pape weh. Aku kawan dengan dia je. Kalau dia suka kat ko, ko kapel la dengan dia. " Bukan dia ke yang berpeluh - peluh sebab takut masa saya tanya dia pasal awak?

Huh? Dia ke laki yang ugut saya jangan kacau awak pastu suruh turun UIA jumpa dia pastu dia lari - lari sambil off fon?

U know what? i'll keep smiling 4 what u did to me. But surely 1 thing, i'll not 4give u until the day i die. Its a promise... Its a bounded words.

Mak, perempuan ni menipu rupanya...

- e . I . j . I -

i'Ll loOk ThrU u, wif mY eYeS cLoSe

1 comment:

Anonymous said...

saya mencadangkan satu lagi kotak ditambah bro.

bloG BudDieS