Thursday, January 7, 2010

oFfIcE sHoUtOuT – RaJa LaWaK aStRo sTrIkeS aGaIn! JoM geLaK!


So finally Raja Lawak Astro kembali di Astro Prima. Setelah Nabil dengan Sepah meletakkan lawak, humor atau komedi di tahap terbaik, mampu ke peserta – peserta musim baru ni menepati standard lawak yang ditetapkan oleh juara – juara terdahulu?

Berat nak jawab…

Terus terang aku cakap, aku takde peserta favourite pun. Mana aku rasa paling kelakar minggu tu, tu la yang aku vote. Sapa – sapa yang ada niat nak vote peserta sebab peserta tu salah sorang dari family dia, jiran dia, budak kampung dia, kawan tadika dia, bekas boifren dia atau satu negeri dengan dia, sila kensel niat anda sebab takde faedah pun. Korang tengok Amir ‘ I’m Sorry ‘ tu, tak kemana pun lepas jadi finalis. Aku terjumpa dia kat Uptown Danau Kota pun orang lain buat taktau je. Apa yang kita nak cari adalah peserta yang berkualiti…

Untuk minggu pertama, tak banyak yang aku nak cakap. Masih ada yang nervous atas pentas. Isi pun kurang. Isi pun so – so je. So hoping untuk minggu akan datang diorang boleh tunjukkan lawak sebenar diorang. Takkan la korang terpilih jadi peserta sebab korang tak kelakar kan?

All the best…

p/s: Aku tak kelakar pon…

2 comments:

MZ said...

berkualiti dan HENSEM.
itu sebenarnya.
nama pun realiti.
;)

3viL X eIjI said...

salam

kahkah!

klu ensem tapi tak kelakar payah gak cik yam oii..

p/s:bykkan tgk scrubs..

bloG BudDieS