Thursday, March 4, 2010

NiGhT sHoUtOuT - Malam 1001 erti...

Jam dah menunjukkan pukul 443 pagi. Aku still lagi berjaga n siap - siap pasang niat untuk sahur puasa sunat Khamis. Banyak benda yang aku fikirkan dan memang dah jadi kebiasaan, selagi satu - satu benda tu tak siap atau settle, aku takleh dok diam...

Untuk yang bertanya dan kritik macam Zul, Kak Moon, Alam dan lain - lain individu ( Tak payah la sebut semua... ) pasal blog aku yang kebelakangan ni macam tempat luahan perasaan ( Haha.. ), sori la sangat - sangat. Blog aku nih bukan spesifik untuk aktiviti Silat, Hiking atau Hang Out je tapi tentang realiti kehidupan. Hidup manusia ni ada macam - macam ujian. Ada masanya sedih, ada masanya happy dan ada masanya tertekan...

Aku memang dah cakap awal - awal aku tak mampu puaskan hati semua pihak. Pada certain - certain sahabat yang rasa blog aku ni sekadar hiburan, baguslah. Kalau ada yang rasa blog aku macam soap drama pun aku tak kisah... Pedulik hapa aku...

Pada sahabat - sahabat, aku ucapkan terima kasih banyak sebab banyak sokong aku. Thanx beranikan diri untuk bertanya tentang keadaan sebenar satu - satu entry blog yang aku post. Secara tak langsung korang korang bukan jenis individu yang mengambil remeh sesuatu benda...

Untuk yang rasa dah declare sebagai musuh, beranikan diri macam yang korang cakap dan declare sapa nama korang sapa supaya benda yang korang benak nak faham senang korang faham. Kita boleh berjumpa tidak ada masalah... Itupun kalau korang berani. Kalau takut, bawak la mak atau bapak korang skali.

Lastly, tidak ada sapa - sapa yang bagus kat sini. Hitam dan putih sangat - sangat jelas. Kan?

- e . I . j . I -

Pilih mana - mana arah dan pandang... Nampak Tuhan?

No comments:

bloG BudDieS