Tuesday, March 30, 2010

OfFiCe ShoUtOuT - Inappropriate Content... Again? Ya Allah...

                                                                  Bukti Untuk Tatapan


                                Beli Honda City mampu. Takkan hutang tak mampu nak bayar?

                                                            Buat salah pun boleh senyum?

Bukak - bukak blog je, bermacam - macam lagi komen keji dan nista aku terima. Penat dah aku cakap, kalau ada benda personal nak cakap, SMS boleh, call boleh atau email pun boleh. Jangan la benak sangat. Kalau rasa diri tu betul, jangan berselindung di belakang nick anonymous. Bagi nama, no phone dan alamat. Insyallah kita boleh selesaikan... :-)

So masa untuk menjawab persoalan di atas ;-

Peranggan 1 - Jodoh? Aku langsung tak kisah pasal jodoh perempuan tu dengan siapa. Tolong suruh dia pulangkan balik duit yang dia pinjam. Tu bukan hak dia. Tak elok makan benda haram.

Perenggan 2 - Perempuan tu bijak? Haha! Bijak menipu? Sampai saudara pun tertipu dengan perangai dia? Meh sini datang jumpa aku dan aku akan tunjukkan bukti dia menipu. Silakan...

Perenggan 3 - Ada aku kisah channel apa yang saudara tengok kat TV? Kacau bini orang? Aku dah suruh dia pulangkan duit dan harta benda aku 5 tahun yang lepas. Bukan lepas dia kahwin. Perempuan tu yang cari masalah. Untuk apa dia lari - lari kalau dia rasa dia betul?

Perenggan 4 - Aku tak pernah cakap aku baik. Aku cuma lakukan apa yang aku fikirkan perlu. Perempuan camni tak perlu ramai bilangannya. Suami dia lebih baik? Saudara nampak apa yang aku nampak ketika diorang dating di KL Sentral? :-)

Perenggan 5 - Silat tidak ada kena mengena dengan hal ini. Perempuan tu juga pemegang Black Belt Taekwando dan aku tak pernah relate attitude perempuan tu dengan Taekwando. Pesilat juga seorang manusia. Ada masalah dan ada ketika maruah dipijak mengikut suka.

Akhir sekali, terima kasih kerana lebih sopan dalam komen. Bagilah aku email saudara supaya aku boleh forward bukti yang sepatutnya. Insyallah sama - sama kita akan cari kebenaran.

- e . I . j . I -

Tidak kira betapa tinggi kau memandang langit, kaki kau tetap pasti berpijak di bumi

P/S : Minta maaf kepada guru - guru, ibu - bapa ataupun anak - anak kecil yang membaca entry ini. Maaf sekali lagi...

3 comments:

pojie said...

laaa...tak abes2 lg ke ji?mangkuk gila minah ni!kan aku dah ckp gegar umah die je.baru die tau langit rendah.nak gegar umah die sound aku bro.

3viL X eIjI said...

salam

klu nak gegar anytime je duh tapi ada org lain lak nak tunjuk hero kat cni...kahkah!ex bf die agaknya... bangang...

p/s:takyah la komen pki anonymous.buang la perangai pengecut tu.

pojie said...

hehe.bese la klu org pengecut.buat taktau da.yg sure bile ko gegar kasi melutut skit.ape nak takut klu ko btol.

bloG BudDieS