Wednesday, March 24, 2010

oFfIcE sHouToUt – Revenge? Avenge? Redemption?

                                                                 

Tak perlu aku ulang – ulang yang kita semua ni manusia dan sudah tentu tak lari daripada kesilapan. Tapi apa yang membezakan kita dengan manusia lain adalah untuk sedar dan betulkan kesilapan ke arah matlamat yang lebih baik.

Tekanan untuk menguruskan badan makin meninggi. Dengan waktu exercise yang kurang, aku terpaksa menahan lapar pada kadar yang agak ‘inhuman’ untuk mencapai berat 70kg ke bawah. Di kala orang lain sedang lena dibuai mimpi pada malam hari, aku mengayuh basikal racing untuk latihan kardio. Kalau aku jogging nampak cam tak siuman plak… Aku cuma ada 9 hari je lagi.

Syafiq kata aku punya blog berterabur. Yeke? Kejap post jiwa lara, kejap post silat, kejap post game. Sori la kalau ramai yang pening. Blog ni bukan spesifik untuk silat je. Nama pun blog kehidupan.

So?

Thanx pada yang memberi consult…

P/S : My heart is bounded. And I hope u noticed

No comments:

bloG BudDieS