Wednesday, March 24, 2010

oFfIcE sHoUtOuT – What About Now…

Definisi sebenar untuk berani?

       Insan yang terbabit???

Dalam sebulan kebelakangan ni, banyak betul Allah bagi ujian kat aku. Tensen gak dibuatnya… Sama ada dari kerja ofis yang berlonggok - longgok, insan tersayang yang lama tak jumpa, kawan – kawan yang sesuka hati selongkar laptop ataupun dari family aku sendiri. Nak buat camne kan? Sabar ajelah… Aku bagi satu hint, kalau aku pergi Kuantan tu maksudnya aku tension la tu. J

Entry ni agak personal sikit…

Untuk anonymous…

Aku tak pernah cakap aku kuat. Dan kalau ko rasa apa yang aku cakap ni fitnah, boleh datang jumpa aku… Boleh aku tunjuk bukti. SMS, gambar atau video. Pilih je mana – mana….

Taktau mana nak cari aku?

Disebabkan ko terlalu pengecut untuk bagitau siapa gerangan diri, aku bagi tempat di mana aku biasa hang out. Carilah aku. Tu pun kalau berani… :-

A ) The Castle, Jalan Damai Ampang.
B ) Mali Wangsa Maju
C ) Cyberjaya
D ) Kubang Buaya, Kuantan

Mungkin bila ko rasa ko komen kat blog ni, ko rasa superior. Tapi kadang – kadang, fikir dulu sebelum buat apa – apa. Sebab selalunya kesalahan yang kita buat, akibatnya akan kena pada orang lain. Nauzubillah…

P / S : Mohon maaf pada anak – anak Gayong, guru – guru, anak – anak kecil ataupun ibu bapa yang 'ter'baca blog ni sebab entry ni inappropriate. Maaf sekali lagi…

2 comments:

Unknown said...

cek IP die, then block je..

org camni dah tak le wat ape dah..

3viL X eIjI said...

salam

Done already... Dun worry.:-)

p/s : berani biar bertempat.

bloG BudDieS