Monday, April 20, 2009

oFfIcE sHouToUt - HaRi IsNiN YaNg SeMbAp

Macam biasa, hari Isnin tiba macam biasa. Hari permulaan segalanya. Hari yang membuatkan bebudak sekolah merengek - rengek taknak pegi skolah sebab dah 2 hari cuti. Hari yang membuatkan pekerja - pekerja sektor awam dan swasta menyumpah - menyumpah sebab sangkut dalam jem time pegi keja. Hari yang membuatkan sume orang tensen - tensen. Aku jugak tak terkecuali...

Aku? Korang tanya aku buat apa? Aku baru je balik dari Kursus Pengkhataman Keris kat Pengkalan Balak, Melaka. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Citer banyak tak guna weh... Memang penat maksimum. Tapi kira ok la aku still leh bangun pegi keja. Papehal next time aku akan cuba share dengan korang pengalaman aku time berkhatam keris.

Penat gile hari ni. Otak tak fresh nak buat keja. Next time sambung lagi kengkawan.. Kesempurnaan datang dari Allah jua.

- tRiBute To TeAm GaYonG sElANgOl AdiB n ZiZO -(tHaNx ANtA aKu BaLik)

No comments:

bloG BudDieS