Wednesday, February 11, 2009

PaRt 2 NuaNg ReVeNgE - BiArKaN HuTaN BeRcERiTa


230 am, 7 Februari Kem LoLo

Setelah masing2 pun penat dan sedar kitorang kene panjat ke puncak gunung esoknya, kitorang pun masuk la tido awal sket (awal ke pukul 1 pagi? Honestly mmg sume mamai pasal sisha. Takyah tipu la weh). Dengan persefahaman yang dibentuk atas dasar dikeji caci oleh Adam a.k.a Abg RXZ Open sebab tak naik puncak gunung masa misi Nuang pertama, kitorang decide aku a.k.a Abg Masak Nasi Mentah, Raja a.k.a Abg Bicep dan Dobong a.k.a Abg Telur Goreng Berempah tido satu khemah dan Zack a.k.a Abg Kancil Mivec Turbo Compressor S.E tido ngan Afik a.k.a Abg Sisha Sedap kat satu khemah lain. Amin a.k.a Abg Kapten Gagah Berani men’decide’kan yang beliau nak tido kat luar. Mmg patut pun beliau tido luar sebab beliau banyak pengalaman hidup kat dalam hutan ni kalau nak compare dengan kitorang. Banyak gunung beliau dah tawan (kalau apa2 jadi pun beliau kena dlu. haha!) Aku dpt lihat Afik ngan Zack a.k.a Abg Nik a.k.a Abg Banyak Nama Samaran masuk ke dalam khemah dgn perasaan hampa dan kusam. Ini mungkin disebabkan penghantaran sistem pesanan ringkas yang tak kunjung tiba dari kekasih gelap masing2(mane la ade coverage dlm hutan ni weh!agak2 la bai). Walaupun sebelum tu Afik a.k.a Abg Teknologi Maklumat telah berkeras dan menekankan yang beg baju beliau boleh menarik perhatian coverage sbb bile letak henfon atas beg beliau je ade sms masuk(kire nasib je tu!). Apa guna main sms klu sms masuk selang sejam. Sms masuk tapi takleh balas. Pastu gaduh ngan aweks sbb aweks bajet kat sini ade coverage dan korang saje2 je taknak balas sms. So dengan pengalaman ayat2 manis yang aku blaja time aku slim dlu, aku menasihati Afik dan Zack supaya clash ngan kekasih separuh masa masing2 dan rujuk kembali time dah turun gunung nanti. Afik dan Zack hanya mampu mengangguk lemah..

Bila dah masuk dalam khemah tu, aku rasa memang sume takleh tido. Honestly, bila dah dalam hutan ni, mmg saiko sket kalau nak tido. Yang kuat tido pun pun mesti takut nak tido punye! Sume terpikir pasal benda2 seram. Yang tak penah tengok cite hantu pun nak join seram skali. Aku plak terpikir pasal cite hantu Thailand 4bia tu. Dengar cite makhluk2 ghaib a.k.a hantu hutan ni mmg suke kacau org yang tido kat tengah2. Kebetulan plak aku tido kat tengah (Patut la raja ngan dobong sprint semacam je masuk khemah! Nak cop tempat landing rupenye!) tapi arwah bonda aku pun penah cite perihal hantu yang sama. Nak percaya lebih2 pun kang syirik plak. So, aku pun mengambil keputusan untuk try tido. Abes tu nak buat apa lagi kan pagi2 buta camni. Takkan nak main Guitar Hero World Tour Special Edition Ps3 Version plak. Tido lagi bagus..zZzZzZ..kroih..kroih..

No comments:

bloG BudDieS