Thursday, February 26, 2009

HaMlAu bTuL BudAk2 sKolAh sKang Ni



540 pm . oFiS . uJaN rEnYaI2

Tengah2 kemas barang nak balik umah, aku pun terbukak dan terbaca la artikel pasal budak sekolah gaduh pastu sampai mati kene pukul. Kecoh sungguh cite ni rupanya! Aku try la baca dan siasat lebih lanjut. Ingatkan gaduh pasal duit ke, kes curik moto ke... Satgi baca balik, gaduh pasal pompuan rupanya!!! Astagfirullah...

Aku bukan taknak amik port pasal cite hamjadah ni masa memula benda ni kecoh tapi aku rasa benda ni dah bese jadi da. Da basi! ( Time zaman aku tadika lagi benda ni dah jadi!!! ) Tapi bila ada budak dah mati baru sume sebok nak amik tau. Nak buat apa amik tau? Bukan budak yg mati tu bley hidup balik... gelabah!

Aku bukan nak provoke family budak yg meninggal tu, tapi aku kesian. Muda2 lagi dah mati. Mati sebab berebut pompuan lak tu! Sia2! Sampah gile excuse! Lawa sgt ke minah yang direbutkan tu? Da nikah ke sampai nak gaduh2 ni? Da takde pompuan lain? Kalau ye pun dapat minah tu, ada duit ke nak kawin? Isi minyak moto pun mintak duit mak bapak..iskhh!!

Ntahlah... Aku nak cakap lebih2 pun takleh. Benda ni penah jadi kat aku. aku juz harap benda ni tak jadi da. Kalau nak bergaduh pk panjang la.. lagi2 pasal pompuan.. gaduh la demi agama, maruah keluarga atau negara..

4 comments:

Anonymous said...

bodoh punyaa manusia

Anonymous said...

sengal tol bebudak tu
dah la cara mati x best,

Anonymous said...

Dulu time aku skolah..kalu gaduh sampai patah2 tu biase aa kot.. ni sampai mati.. kira dah makin maju aa ilmu pergaduhan budak2 sekarang..

3viL X eIjI said...

diorang da uprade da skang.. setakat patah2 tu, bg diorang tak cukup gangster la.

bloG BudDieS