Monday, August 9, 2010

LIfe Shout Out - DIscomfort endlessly...

                                         Window 7 yang perasan bagus, jahanam laptop aku...

                                                                    Choose your destiny

                                                                         The interior

                                                          Mr Ayie, the great Mr. Thinker

" And when you see them, their forms please you, and if they speak, you listen to their speech. [They are] as if they were pieces of wood propped up - they think that every shout is against them. They are the enemy, so beware of them. May Allah destroy them; how are they deluded? "

                                                                                                                            - Surah Al - Munafiqun, 4 - 


Dengan kadar penonton kat restoran JS Maju, Cyberjaya yang terlalu ramai sampai takde tempat nak duduk, aku dan Aie terus je bergerak ke Restoran Arab Sana'a. Tak kisahlah mana - mana tempat pun, asalkan boleh tengok bola aku rasa dah cukup ok. And i think its paid off bila tengok MU berjaya mengalahkan Chelsea 3 - 1 dan seterusnya berjaya merangkul Community Shield. To be honest, MU played well in this game. Lots of chances. For the records, kalau MU stay main cool football camni, takde masalah untuk rampas EPL title balik dari Chelsea. Insyallah...

Aku agak tension sebenarnya. Ini disebabkan laptop aku yang terus buat hal. Kadang - kadang aku takleh salahkan laptop gak. Aku je yang kadang - kadang sebok install ini dan itu sampai laptop aku dah takleh tahan. Dan untuk reminder korang jugak, once Window 7 korang dah takleh thru masuk sampai Windows atau login, sila batalkan hasrat untuk meminjam DVD dari kawan korang untuk repair installation sebab memang dah takleh buat apa selain dari korang format. Window 7 ada mode perasan bagus di mana kononnya Window 7 ni boleh repair all kind of software error by itself. Duh! What the f... So kesimpulannya maybe aku kena carik screwdriver yang halus untuk bukak dan recover hard disk aku untuk backup data dia dulu. So kalau aku tak update blog tu paham - paham jelah...

Untuk bebudak Silat, Xtreme Rollers dan V's Community, kalau korang rasa ' Cikgu Arif ' atau ' Abg Eiji ' tamak sangat nak bagi atau post gambar korang kat blog ni, ketahuilah korang yang ' Abg Eiji ' telah create account Flickr di mana korang leh copy gambar aktiviti kegemaran korang kat situ. Suka tak? So adik Hafiy Saifuzzaman jangan banyak komplen lagi pasni k? Kalau nak komplen gak sila beli kamera sendiri... Hahaha!


OK. By all means. Sama - sama kita jaga diri masing - masing dan orang - orang yang kita sayang. Sentiasa bebaskan minda kita untuk berfikir. Tak semua benda yang kita tahu kita akan faham maksudnya. Wallahu'alam


Achieving true freedom by hatred


- E . i . J . i -


Heartless now, heartless then, heartless ever...









2 comments:

Le Sage said...

Dude, ko xyah letak aku Mr. Thinker. Letak je, Mr. Renung-sampai-tembus-dinding. huhu.

3viL X eIjI said...

pasni aku nak letak ayie - mr. thinker Bell.. Haha!

bloG BudDieS