Sunday, August 15, 2010

Ramadhan Shout Out - Sappy Sunday? Sleepy Sunday?


" Indeed, Allah loves those who fight in His cause in a row as though they are a [single] structure joined firmly. "

                                                                                                              - Surah As Saf, 4 -

                                                     Darah yang gugur di subuh hari...

                                                      Nak pegi mana ni? Hmmm...

                                                              Hangs wif besties?

Tau - tau bukak mata je rasa macam takleh nafas. Pesal ni? Lubang hidung aku hilang ke? Check - check balik hidung aku penuh darah beku rupanya. Ya Allah... Macam kena pegi check klinik je. Tapi aku rasa tak payahlah kut. Kang macam - macam result aku dapat. Aku taknak puasa kat health centre dengan tiub tercucuk kat badan aku sana sini...

Chelsea memulakan kempen EPL dengan penuh bergaya apabila mencatatkan kemenangan 6 - 0 ke atas West Brom. Mesti happy sakan member - member yang sokong Chelsea ni. Tapi EPL baru start kan. Rileks la. Malam nanti turn MU plak main.

Hari Ahad yang biasa... Takde apa - apa yang menarik untuk dilakukan selain layan movie yang telah didownload dengan dedikasi sepanjang malam. Kalau baca paper harini pun tak abes - abes kes bunuh, rogol, mati, buang baby dan lain - lain. Takyah baca pun takpe. Sama je...

Korang nak pegi mana hari ni? Dating dengan businessman? Servis keta? Window shopping?

Tak kisahlah apa korang buat. Yang penting ingat jalan balik. Kan?

- E . i . J . i -

I still can feel your presence here...

No comments:

bloG BudDieS