Sunday, August 8, 2010

Weekends Shout Out - I won't tell u a thing...

                                                                     Aku dan Zari

                                                             Main PES pun ok jugak

                                                         What a sunny day... Smile for me?

" So whoever does an atom's weight of good will see it, And whoever does an atom's weight of evil will see it "
                                                           
                                                                                                                         - Surah Az - Zalzalah, 7, 8 -


Hari Ahad yang biasa dan realistik. Semua orang ada benda - benda penting untuk dibuat. Kamil Shahputra pegi main aggressive inline kat Kompleks Belia Kuantan. Bebudak MMU study macam nak gila sebab next week ada midterm exam. Zarith pegi kenduri kahwin. Mus ada konvo kat UKM. Bebudak UTP pegi kursus keris dengan Cikgu Sidek. So? Pelbagai jenis aktiviti dilakukan untuk mengisi hari Ahad seperti yang sepatutnya. In case kalau korang tak paham, Ahad dalam bahasa Inggeris ialah SUNDAY. Sunday bermaksud hari matahari ataupun hari untuk menikmati sinaran matahari. So generally hari Ahad adalah hari yang korang tak patut memerap dalam bilik bukak Facebook, layan online games, tengok Nona, layan CSI Supreme Sunday, baca blog dan sebagainya. Update blog takpe kut... Haha!

Aku? Memula ada plan nak keluar pastu tetiba tak jadi. Semua kuasa Allah kan. Manalah tau kalau aku kuar jugak jadi apa - apa ke kan? Bukanlah nak fikir bukan - bukan tapi kita kena fikir jugak baik buruk setiap perbuatan. Malang tu kan tak berbau... But just aware for the signs. It's all around you...

Di kala semua orang happy - happy, tetiba lak aku dapat berita yang member aku, Puteri Aida ada complication nak deliver baby, so by tomorrow dia kena bedah la plak. So as frenz ataupun sedara Islam, sama - sama la kita doakan dia moga - moga semua selamat. Insyallah...

Kat sini gak aku nak inform yang pasni segalanya tentang aktiviti silat akan aku muatkan khusus dalam blog silat yang khas supaya content dalam blog ni tidak bercampur antara yang personal dan general. Tidak akan ada lagi info tentang silat kat blog ni kecuali yang berbentuk personal. Segala kritikan korang khasnya dari Syafik TLDM dan Abang Hakim sentiasa aku hargai.
 
Ok kengkawan. Dah nak masuk Maghrib dah pun. Insyallah. Hayya'alas Solah. Malam nanti ada MU lawan dengan Chelsea plak for the Community Shield. So, Jom pakai jersi MU!!! Jumpa kat Restoran Arab Sana'a. Aku belanja tapi korang bayar...

- E . i . J . i -

Sometimes, the thing u really wanna see, u don't really have to open your eyes

No comments:

bloG BudDieS