Saturday, August 7, 2010

Life Shout Out – Paul the Octopus, ready for some real football?

                                                               The crowd for MU?

                                                                   Close enough?

“ And follow that which is revealed to you from your Lord. Indeed Allah is ever, with what you do, Acquainted.

-         Surah Al Ahzab, 2 –


Tak sampai 40 minit aku kena sound dengan Zarith pasal blog aku yang tidak lagi menjadi ‘ Circle of Trust ‘ tapi telah ditransform kepada ‘Circle of Frust’. Adeh! Pedih gak la kena sound. Aku pun perasan gak blog ni macam dah jadi diari personal aku plak. Hohoho! Sori – sori. Buang jap feeling – feeling tu. Esok lusa leh sambung feeling balik... J

Piala Dunia 2010 dahpun berakhir dan pasukan Sepanyol telah dinobatkan sebagai juara. Macam biasa aku agak terkilan tengok pasukan England yang main macam team sekolah menengah. Papehal pun, congratz to Spain.

Hari Ahad ni, keriangan kehidupan bola sepak akan kembali. Musim baru Barclays Premier League ( BPL ) akan bermula! Pembukaan BPL akan dimulakan dengan perlawanan Community Shield antara Manchester United menentang Chelsea. So? Any odds?

Sebagai penyokong tegar MU, mestilah aku nak tengok MU menang. Namun dengan perlawanan pra – musim yang kurang konsisten, aku rasa kalau MU menang pun macam nasib baik je. Dengan rata – rata pemain muda yang membarisi pasukan MU musim ni, aku harapkan diorang boleh bagi impact yang sepatutnya.

So? Prepare your jerseys guys!

 - E . i . J . i –

Why should i care?

No comments:

bloG BudDieS